REGULAMIN WYDARZEŃ

ORGANIZOWANYCH PRZEZ PERSONIA SP. Z O.O.

Drogi Uczestniku!

Dziękujemy za zainteresowanie naszym Wydarzeniem. Zanim przystąpisz do udziału, prosimy o zapoznanie się z poniższym Regulaminem, który określa warunki uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez Personia Sp. z o.o..


W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt, korzystając z danych wskazanych w niniejszym Regulaminie.

Pobieram Regulamin

§1 DEFINICJE

  1. Organizator – Personia Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, 81-572, ul. Lipowa 16B/6, NIP: 5862341807, REGON: 382580441, KRS: 0000776685.
  2. Dane Osobowe – dane identyfikujące Uczestnika, przetwarzane przez Organizatora zgodnie z przepisami prawa, w tym RODO oraz Polityką Prywatności.
  3. Uczestnik/Klient – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna, która bierze udział w Wydarzeniu na zasadach określonych w Regulaminie.
  4. Konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę z Organizatorem w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia Usługi związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zgodnie z art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny.
  6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która uczestniczy w Wydarzeniu.
  7. Wydarzenie – szkolenie, kurs, seminarium, warsztat lub webinar organizowany przez Organizatora w formie stacjonarnej lub online.
  8. Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem www.woznytomczak.pl za pośrednictwem którego Klient może dokonać rejestracji i zakupu biletów na Wydarzenie.
  9. Umowa – umowa o świadczenie usługi ("Wydarzenie") zawarta na odległość pomiędzy Klientem a Organizatorem na czas realizacji Wydarzenia.
  10. Operator płatności – Przelewy24, spółka PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, obsługująca transakcje internetowe w Serwisie.
  11. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
  12. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
  13. RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
  14. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

§2 WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Uczestnikiem Wydarzenia może być każdy Klient, który dokona zgłoszenia poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego w Serwisie oraz, w przypadku Wydarzeń odpłatnych, uiści opłatę za udział w Wydarzeniu zgodnie z cennikiem.

2. Dokonanie płatności oznacza zawarcie Umowy z Organizatorem na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

3. W przypadku ograniczonej liczby miejsc, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych kryteriów kwalifikujących do udziału w Wydarzeniu.

4. Wszystkie materiały udostępniane podczas Wydarzenia stanowią własność intelektualną Organizatora, są chronione prawem autorskim. Ich kopiowanie, rozpowszechnianie lub utrwalanie bez zgody Organizatora jest zabronione.

5. Nieobecność Uczestnika na Wydarzeniu nie stanowi podstawy do zwrotu opłaty za Wydarzenie.

6. Udział w Wydarzeniu może być rejestrowany (filmowany, fotografowany), a Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku przez Organizatora w celach promocyjnych.

7. Wszelkie prawa autorskie do zdjęć i nagrań powstałych podczas Wydarzenia przechodzą na Organizatora, który może je wykorzystywać w celach komercyjnych.

§3 WARUNKI TECHNICZNE W PRZYPADKU WYDARZEŃ ONLINE

1. W przypadku Wydarzeń online, Organizator zobowiązuje się poinformować Uczestników drogą mailową o platformie (np. Zoom, Clickmeeting), na której odbędzie się Wydarzenie, najpóźniej na 3 dni przed jego rozpoczęciem.

2. Do udziału w Wydarzeniu online niezbędne jest:

a) Urządzenie z dostępem do Internetu (komputer, laptop, tablet);

b) Głośniki lub słuchawki;

c) Aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługującej pliki cookies.

3. Uczestnik jest odpowiedzialny za zapewnienie odpowiedniego sprzętu i połączenia internetowego umożliwiającego udział w Wydarzeniu.

§4 BEZPIECZEŃSTWO

1. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w Wydarzeniu Uczestnikom, którzy znajdują się pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających, lub zachowują się agresywnie bądź zakłócają przebieg Wydarzenia.

2. W takim przypadku opłata za uczestnictwo w Wydarzeniu nie podlega zwrotowi.

§5 TERMIN I LOKALIZACJA

1. Informacja o terminie i lokalizacji Wydarzenia zostanie podana na stronie Serwisu oraz przesłana Uczestnikowi drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania Wydarzenia z przyczyn niezależnych od Organizatora, o czym Uczestnicy zostaną niezwłocznie poinformowani. W przypadku odwołania Wydarzenia, Uczestnik ma prawo do zwrotu opłaty lub przeniesienia na inne Wydarzenie organizowane przez Organizatora.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany formy Wydarzenia stacjonarnego na online, zmiany lokalizacji lub osoby prowadzącej Wydarzenie, o czym Uczestnicy zostaną poinformowani. Zmiana ta nie stanowi podstawy do zwrotu opłaty.

§6 WARUNKI PŁATNOŚCI

3. Potwierdzenie rejestracji i płatności zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Uczestnika w formularzu rejestracyjnym.

4. W przypadku braku zapłaty w terminie, Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania zgłoszenia Uczestnika.

5. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, wypełniając formularz rejestracyjny Klient zobowiązany jest podać dane niezbędne do wystawienia faktury. Brak NIP skutkuje niemożnością wystawienia faktury.

6. Faktura VAT zostanie wystawiona i przekazana Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej. Uczestnik lub zgłaszający uczestnika na szkolenie wyraża zgodę na otrzymanie faktury bez podpisu osoby uprawnionej do odbioru faktur.

a) poprzez Operatora płatności Przelewy 24,

b) bezpośrednim przelewem na rachunek bankowy Organizatora.

1. Uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za Wydarzenie odpłatne zgodnie z cennikiem opublikowanym w Serwisie.

2. Płatności można dokonać:

§7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia, bez podania przyczyny, z wyjątkiem sytuacji, gdy Wydarzenie odbyło się przed upływem tego terminu.

2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, Konsument musi poinformować Organizatora o swojej decyzji w formie pisemnej (pocztą lub e-mailem). Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy jest dostępny w załączniku do Regulaminu.

3. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy, Organizator zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane płatności w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.

4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku świadczenia usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

5. Konsument zawierający umowę o świadczenie usługi na mniej niż 14 dni przed dniem Wydarzenia, wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1. W takim wypadku prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje od momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi.

6. W przypadku wystawienia faktury korygującej, faktura zostanie wystawiona przez Organizatora w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę.

§8 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów Serwisu będących Przedsiębiorcami.

2. W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Organizator może wypowiedzieć Umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na utrzymaniu konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Organizatora.

3. Organizator ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia, poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Organizatora.

4. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami, Organizator ma prawo samodzielnie wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części, niezależnie od wybranego przez Przedsiębiorcę sposobu płatności albo zawarcia umowy o świadczenie usługi.

5. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy (Klienta) z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy o świadczenie usługi, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny biletu za Wydarzenie.

6. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Organizatorem a Klientem, który nie jest Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Organizatora.

§9 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA

1. Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest taki przedsiębiorca, który dokonuje zakupów w Serwisie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.

2. Przedsiębiorcę, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu, będą dotyczyć postanowienia niniejszego regulaminu, które dotyczą Konsumenta tj. odstąpienia od umowy przez Konsumenta w zakresie ograniczonym art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 385/5, art. 556/4, art. 556/5 i art. 576/5 ustawy Kodeks cywilny. W pozostałym zakresie stosuje się postanowienia Regulaminu dotyczące Przedsiębiorców.

3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy regulamin podczas procesu zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszych paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz odstąpienia od umowy, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób.

4. Przedsiębiorca, o którym mowa w ustępie powyższym oświadcza w formularzu przesłanym do Sprzedawcy lub w inny sposób, że zakupiony bilet na Wydarzenie, a tym samym zawarta umowa o świadczenie usługi są bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co czyni na dowód tego, że spełnia warunki, aby za takiego przedsiębiorcę można było go uznać. Formularze stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu.

§10 REKLAMACJE

1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Wydarzenia przez Organizatora, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji.

2. Reklamację należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: personia@personia.pl w terminie 14 dni od daty zakończenia Wydarzenia.

3. Organizator zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania. O decyzji w sprawie reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany drogą elektroniczną.

4. Odpowiedź na reklamację zawierająca sposób jej rozpatrzenia, zostanie wysłana na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, w tym na wyraźną prośbę Klienta, Organizator wysyła odpowiedź na reklamację na inny adres poczty elektronicznej, wskazany przez Klienta lub w formie pisemnej na wskazany przez Klienta adres do korespondencji. Odpowiedź na reklamację zawierająca sposób jej rozpatrzenia może też być udzielona przez Organizatora lub przedstawiciela Organizatora bezpośrednio Klientowi drogą telefoniczną.

5. W terminie 14 (czternastu) dni od dnia udzielenia przez Organizatora odpowiedzi na złożoną reklamację, Klient wskazuje czy akceptuje przedstawioną propozycję rozpatrzenia tej reklamacji. Niedotrzymanie tego terminu przez Klienta uprawnia Organizatora do uznania drogi postępowania reklamacyjnego za wyczerpaną i przyjęcia udzielonej odpowiedzi na reklamację za ostateczną.

6. W przypadku braku akceptacji Klienta odnośnie do propozycji rozpatrzenia reklamacji, o której mowa w ust. 5, i podania przez Klienta przyczyn odmowy tej akceptacji, w terminie tam określonym – Organizator ponownie rozpatruje reklamację w terminie 7 (siedmiu) dni. Odpowiedź Organizatora na reklamację po upływie tego terminu jest ostateczna.

7. Konsumentowi przysługuje prawo rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


a) poprzez działania mediacyjne wojewódzkich inspektorów inspekcji handlowej,

b) przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej.

8. Działania mediacyjne określone w ust. 7 dostępne są po złożeniu wniosku przez Konsumenta do właściwego wojewódzkiego inspektora inspekcji handlowej lub właściwego stałego polubownego sądu konsumenckiego.

9. Klient będący Konsumentem ma dodatkową możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w formie złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR.

§11 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

1. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z RODO. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Organizatora.

2. Uczestnik ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawienia, usunięcia oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania.

§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu są regulowane prawem polskim.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany technologiczne czy zmiany oferty Organizatora. Nowy regulamin wchodzi w życie z chwilą jego publikacji w Serwisie.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym Kodeks cywilny, Ustawa o prawach konsumenta oraz inne stosowne przepisy.

§15 WZORY DOKUMENTÓW

POBIERZ
  • Wzór formularza odstąpienia od umowy w przypadku przedsiębiorcy na prawach konsumenta
  • Wzór formularza odstąpienia od umowy w przypadku konsumenta
POBIERZ