JEST MISTRZEM KOMUNIKACJI!
25.02.2021, 09:00 - 12:00
Podczas 3-godzinnych, stacjonarnych warsztatów poznasz efektywne techniki komunikacji - zarówno w sprzedaży (z klientem czy z dostawcą), jak i w zespole wewnątrz firmy, czyli na linii pracownik-pracodawca.
Z tego 3 godzinnego, stacjonarnego szkolenia dowiesz się:
Tylko przez
kupisz bilet w niższej cenie!
Tylko teraz kupisz bilet w niższej cenie!
PRZEDSPRZEDAŻ!
197 zł
PRELEGENT
Rozpoznawalny ekspert w dziedzinie biznesu. Prezes spółki Personia. Od 14 lat szkoli z zakresu komunikacji, asertywności, sprzedaży oraz negocjacji.
Jest autorką książek Własny Biznes. Jak dojść do sukcesu? oraz Jak zmotywować się do regularnego biegania? Poradnik dla zapracowanych. Prowadzi jedyny w Polsce blog o przedsiębiorczości pisany z punktu widzenia eksperta mającego wiedzę zarówno z zakresu biznesu, jak i HR.
Jest właścicielem sieci franczyzowej w zakresie usług doradczo-biznesowych pod marką Personia.
Pisze i udziela wywiadów dla magazynów: Własny Biznes. Franchising, My Company, StartUp Magazine, Benefit, Merkuryusz, oraz dla portalu Trójmiasto.pl.
MARTA WOŹNY-TOMCZAK
Współpracowałam między innymi z:
"Bądź Szefem, który..." to świetne szkolenie, a energia Marty powala. Dzisiaj właśnie przekazuje jedno zadanie mojej załodze - to zasługa tych warsztatów. ;)
To będzie proces, bo jestem typem osoby, która dużo bierze sobie na głowę i ma mnóstwo pomysłów, ale wiem, że muszę. Już chcę się zapisać na kolejne szkolenie! Raz jeszcze dziękuję!!!
ŻANETA HEJNE, KANCELARIA USŁUG KSIĘGOWYCH HEJNE & ZAREMBA
Marta jest świetnym trenerem oraz bardzo pozytywną osobą, z którą chce się rozmawiać i pracować. Warsztaty prowadzone są bardzo luźno ale z konkretnymi materiałami oraz przykładami. Przez cały czas czułem się dobrze, mogłem swobodnie się wypowiadać i czerpać od niej wiele wiele. Bardzo polecam i jestem przekonany, że to nie jest ostatnie nasze spotkanie :)
MARCIN LEWANDOWSKI, DECATHLON
Bardzo dziękuję za szkolenie "Bądź Szefem, który..."! Jestem na początku swojej kariery i dopiero uczę się pracy z ludźmi, kierowania zespołem. Bardzo mi się podobają wskazówki Marty, jej porady, patenty oraz to z jaką lekkością i pasją mówi!
KATARZYNA SADOWSKA
BARBARA JASKUŁA-JANIAK, APOLLOGIC
Miałam okazję uczestniczyć w kilku szkoleniach organizowanych przez Martę, czytać jej książkę, jak również brać udział w warsztatch organizowanych przez nią dla firmy, w której pracuję. Jest to osoba obdarzona niezwykłą energią, którą zaraża wszystkich wokół. Opowiada o (po)ważnych tematach w taki sposób, że kilkugodzinne szkolenie wydaje się trwać chwilę. Nie prezentuje suchej teorii, zawsze popiera ją wieloma przykładami z doświadczenia własnego i jej klientów. Zawsze jest ciekawie, profesjonalnie, motywująco. Dodatkowo dba o networking. Na pewno będę jeszcze wielokrotnie korzystać z usług Marty i Personii!
ALEKSANDRA GAJDA, WALMARK
Jeśli wydaje Ci sie, że żadne szkolenie Cię nie zaskoczy bo widziałeś/łaś już wszystko to polecam warsztaty prowadzone przez Martę! Fantastyczna energia, która jest zaraźliwa! Marta ma tę niesamowitą zdolność budowania atmosfery otwartości i współpracy nawet w grupie zupełnie obcych sobie osób. Dawno nie byłam na tak wartościowym szkoleniu, z którego wyniosłam nie tylko praktyczne rozwiązania gotowe do zastosowania od zaraz, ale i ciekawe przemyślenia i wskazówki dotyczące pozazawodowych aspektów życia. Zdecydowanie chcę nadal korzystać z wiedzy Marty w przyszłości!
Szkolenie naprawdę godne polecenia. Rzetelnie przygotowana cześć merytoryczna, dokonała organizacja i odpowiednia atmosfera. Na pewno skorzystam ponownie.
PAWEŁ KĘSKA, SEALAND LIQUIDS
Korzystam ze szkoleń Marty i z czystym sumieniem polecam. To nie tylko praktyczna wiedza umiejętnie przekazywana ale także show. Najważniejsze jednak, że po szkoleniu wychodzisz z praktycznymi umiejętnościami. Marta skłania do myślenia poza szablon.
IWONA KAWCZYŃSKA-CYDEJKO, HAPPY BUSINESS
Personia Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Lipowa 16B/6, 81-572 Gdynia
NIP: 5862342557, REGON: 382824995
tel. 530 690 700
w godz. 9.00-16.00
e-mail personia@personia.pl
Bądź na bieżąco: